2011-02-17
 12:00:06

-You have 0 friends.

Nu får det vara nog. Vad gör jag för fel? Varför känns det som om jag är den mest ointressanta på jordklotet?

Facebookuppdateringar och blogguppdateringar. Det gör jag relativt ofta. Men mina 213 vänner på facebook och tjugo läsare på bloggen har på något sätt.. Svikit mig. Jag tittade precis igenom min blogg, och de senaste månaderna har det stått under varenda inlägg "0 kommentarer". Som om datorn ger mig en mental bitchslap och säger "Du är värdelös och otroligt ointressant".

Jag har gjort Facebookuppdateringar till en vana, men ändå... Inte många som gillar eller ens kommenterar. Är jag så störande? Gud, jag känner att jag är väldigt melodramatisk här, men ändå! Jag förstår inte vad jag gör för fel. Jag är ju bara mig själv...

Jag ser inte mina funderingar kring min opopularitet som jordens undergång. Men jag  förstår inte...


Den här killen är ju sig själv, och har nu fans över hela Sverige. Jag kanske borde vara lite mer som honom...


Henke
PUBLICERAT: 2011-02-17, 12:12:22

Jag tycker allt att du är en bra frän bloggare lilla vän. Men jag är ganska dålig på att kommentera...förlåt för det.


Sebastian
PUBLICERAT: 2011-02-17, 12:13:45 | URL: http://celestica.bloggplatsen.se/

Tycker din uppdatering inte har varit för stor, därför :)

Men nu!


Elin
PUBLICERAT: 2011-02-22, 22:28:18 | URL: http://photobeat.blogg.se/

IDA JAG ÄLSKAR DIG. Men din bloggdesign failar sönder så det är jättejobbigt att kommentera.


Emma
PUBLICERAT: 2011-03-02, 09:41:24 | URL: http://emasphotography.blogg.se/

SLUTA GNÄLL!

Grejen att du är dig själv är problemet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: