2011-02-07
 15:44:00

Misslyckad bloggare, ja!

Dryper av avundsjuka. Jag frågade precis Stéphanie, som också bloggar, hur många läsare hon har ungefär. Innan jag fick svaret frågade hon hur många jag har. Motvilligt och lågmält sade jag "...Tja.. 20 läsare per inlägg ungefär...". Det kändes inte bra. Svaret jag fick var att hon har ungefär 50-150 läsare. Jag tappade hakan, dog, drog upp hakan och uppstod igen. "HUR GÖR DU?", var min nästa fråga, medan jag kände skammen komma fram ännu mer inom mig. Hon gör precis som jag. Fast förmodligen väldigt mycket mer frekvent; hon uppdaterar.
Men, jag som trodde att min blogg var relativt intressant. Hur kan jag vara en så otroligt misslyckad bloggare? Jag förstår ingenting.
Jag hade dessutom tänkt, att jag kunde göra reklam för min blogg när jag har med mina krönikor i NWT. Det får man tydligen inte. Så hoppet om några fler läsare på det sättet försvann.
Nu väntar jag på Elin. Vi ska ha tacokväll och vara rebelliska imorgon. Hej.


Emma
PUBLICERAT: 2011-03-02, 09:44:15 | URL: http://emasphotography.blogg.se/

Bilder Ida! BILDER!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: