2011-02-03
 23:45:37

Imorgon igen

Imorgon händer det. Eller, imorgon händer det igen. Det där som hände den elfte november också. Det datumet då det kändes så ypperligt att fråga bibliotikarien om de hade NWT på skolan. Ja, för den dagen publicerades ett av mina... Verk i NWT. En krönika från moi, som jag var satans nöjd med. Och imorgon, fredagen den fjärde februari är det dags igen. Då kommer jag ha den där spännande pirrande känslan i magen ända fram till lunch, för då kan jag öppna NWT i biblioteket, betrakta mitt verk och bilden på mig bredvid det - igen.

Det kommer vara fint. Och förhoppningsvis lite roligt. Jag gjorde dessutom reklam för min blogg under "tips:", som kommer stå under min krönika. Det skola bli mycket intressant för att se om jag får några nykomlingar till den lilla samling läsare jag har här.

Guten nacht.

   
Kolla även in systers fotoblogg!: http://emasphotography.blogg.se   



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: