2009-08-23
 21:48:46

Åh, skolan.

Japp, det är sant. Skolan har börjat, och våga inte klaga på att jag är *ett, två, tre, fyra fem...* FEM dagar för sen med att skriva om detta helvete. Slut på sovmorgnar, sena kvällar,  fester, stekdagar i solen, svalka sig i Fryken... Slut på linne och shorts. Slut på sandaler.
Japp, nu börjar läxor, tidiga kvällar, MINST SAGT tidiga morgnar! Man får ta på sig utslinta höstskor, och det är dags att ta fram skolböckerna igen. Självmordstankarna drar igång och lärarnas tjat borrar hål i skallen på en.
Mm, det ska jag få stå ut med i vad blir det...? Ett år på Sannerud och tre år på gymnasiet. Fyra år alltså. TREVLIGT!! :DD
Jaja, jag MÅSTE ju stå ut om jag ska kunna göra nånting med mitt liv...

Men nu ska jag gå och sova, eftersom jag ska upp tjugo över allt för tidigt imorgorn. TT__________TT

Dra åt helvete, god natt! :D
PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: