2009-12-30
 23:57:24

Nyårstrams

Ja, nu jävlar har ett helt jävla år gått. Varför jag svär så inihelvete mycket har jag ingen fucking aning om. Borde sluta nu, det är ju skamligt det här. Fy, Ida, fy.

Så, vad har jag gjort under det gågna året då? Tja, mitt liv har väl inte direkt förändrats.

Jag har fortfarande samma hårfärg, kläderna har jag väl kanske lite mer koll på.. vad som känns som min stil och så vidare. Jag har nu gett upp hoppet om att jag fortfarande kan ha storlek XS. Mamma har skaffat katter, och dessa kreatur har namnen Björn och Benny. Vilken fantasi vi har, jag och min moder... Pappas kök blev färdigt, jag har upptäckt lyckan i att skriva, däribland på bloggen. Jag har upptäckt Kings of Leons musik. (Jag blev även sjukt euforisk när två Kings of Leon-låtar användes i årets Victoria's Secret Fashion Show :D), jag har börjat spela trummor, jagbhar varit i Kroatien..

Som ni ser så har inga större förändringar skett. Fan vad tråkigt. Förutom att skolan har frätit sönder min livslust och inte gjort så att jag har hamnat så mycket mer framför flötet så har det ändå varit ett ganska så trevligt år.

Nu hoppas jag bara på att själva nyårskvällen ska gå fint... Det är mest resan till Karlstad som jag oroar mig över.. Om vi ens kommer komma in... Det är frågan :D

Det nya året hoppas jag kommer bli händelserikt, med många fester, kompisar, en kärlek (eller flera..?), snygga kläder och framförallt: att komma in på gymnasielinjen jag vill!! :)

Fan vad tråkigt det här blogginlägget var. Jag ber om ursäkt för detta, men mer intressanta blogginlägg kommer. Jag vet inte om de få läsanra jag har tycker att mina blogginlägg är intressanta, men samtidigt, varför läsa en blogg som man inte finner intressant? :D


Ha ett fint nytt år! :D

Bildkollage :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: