2009-12-27
 15:09:50

Nä, nu kommer jag inte på nåt.

Julens högtid är nu nära..

Eller ja, den har VARIT nära... Nu är den över. Fick många fina klappar! Såna där jobbigt tjejiga grejer som smink och presentkort.

Nu skriver jag på Moas dator eftersom att vårat internet har dött. Det vill inte leva. Fast jag tror inte att det har velat leva förut heller, med tanke på att det ständigt gick i strejk.

Jag pratar nu om mammas internet. Pappas internet är bra, men hans dator gåt lika långsamt som en snigel med reumatism, citat Sara.

Jag har nu sprängande huvudvärk. Vet ej varför. Får fösöka hälla i mig lite mer H2O. Dagens aktiviteter har varit att vakna av att mobilen gnällde på att det var svagt batteri, gick upp, gick hem till mamma eftersom jag sov hos Moa, åt en äcklig sillmacka och ett glas juice, satte mig vid teven med Moa men det enda som gick att titta på utan att kräkas var en dokumentär om tsarfamiljerna i Ryssland. Jag kräktes nästan. Nu gör vi samma sak, fast vi tittar inte på dokumentärer om Ryssland.

Igår shoppelishoppade vi. Bästa köpen blev en lila, kort, glansig midjekjol i ballongmodell och en vit cardigan med körsbär på.

God fortsättning.

En bild som Moa tycker är okej, fast hon egentligen inte gillar söta djurbilder.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: