2010-12-02
 08:42:56

überjobbig

åh... Vilken kick jag får av musik en sån här vedervärdigt kall och tidig morgon. Mp3:n är min enda vän i Älvkulle-biblioteket. Och min fina high tech-mobil är inne på lagning. Ja, den heldog. Så nu får jag ha min barbierosa tejpade uråldriga mobil med flärplucka och KNAPPAR, under ungefär... två veckors tid. Det är hemskt. VGA-kamera <////3. Men, huvudsaken är ju att jag kan ringa med den. Och, det är lite kul att titta på bilder från sexan till sjuan. Jag vet inte hur många bilder på Ola Salo som finns där. Och en massa videor jag spelade in på roliga händelser.

Och då slog det mig.. Vad... Jobbig jag var :D Ja! Verkligen dretjobbig! Helt sjukt! Jag skrattade som en häst oavbrutet och jag levde bara i min egna lilla The Ark-värld.

Jag vill inte vara som jag var då. Men det är jag säkert.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: