2010-02-14
 16:39:46

Nu har det hänt. Och det är stort.

Nånting stort har hänt. Nånting riktigt stort. Nästan lika stort som 9/11. Det är så stort så jag bara vill skrika. Skrika av glädje. Fälla glädjetårar. Ja, det är stort, det här. En riktig sensation här hemma på Frekes väg. Nu sitter ni säkert där hemma, och undrar vad det är som har hänt. Vad är det som är så stort? -Jo, det ska jag berätta. Men var beredd på att det är nånting stort ni kommer att läsa. För det är så stort det här, ojojoj! Nu kommer det snart. Det stora som har hänt. Jag kan knappt vänta till att få berätta nyheten. Den skitstora nyheten. NU kommer den... OMG OMG OMG.

Pappa. Har. Köpt. En. Ny. DATOR!!!!!


Det har hänt! Det har verkligen hänt! Nu är det slut med pappas gamla dator som går lika långsamt som en bakfull snigel med reumatism! Ut med patrasket! Bort med skiten! Slut med ångesten inför att man kanske inte hinner göra det man måste göra på datorn inom en timme, här hemma hos pappa! NU HINNER JAG MED DET!! FYFANVADGÖTT!! Åh, ja det är stort det här!!

Dessutom har pappa trådlöst bredband, så jag kan förflytta den här finfina laptopen runt i huset hur mycket jag vill!! :DDD

Synd är det ju däremot att mamma har en dator med ett internet som går lika långsamt som en snigel med reumatism, men men... Jag får ju ta och njuta medans jag är hemma hos pappa då!! :DD

Nu är det alla hjärtans dag, och det är ett år sen som jag senast hade en pojkvän. Inte för att det var det mest seriösa förhållande man kan tänka sig, då... Men inte ska vi väl hänga läpp för det! :D
Jaojao, ha det finfint! :D

Das trummis! :D

Gammal bild, jag veeeeeeet...


Rickard
PUBLICERAT: 2010-02-15, 20:32:42

HAHAHAHA ett helt år sen du hade pojkvän och folk kallar mig ensam!:D haha nej skojja bara typ samma här-.- senast slutade det inte så väl-.-


Sebastian
PUBLICERAT: 2010-02-15, 23:04:01 | URL: http://imanindian.blogg.se/

Åh!

Herre fucking jävlar i mejjen GUD!

DET ÄR INTE SANT!

JAG TROR JAG OCKSÅ SLÄPPER GLÄJDE TÅRAR!!!!!!

IDA! NU KAN VI LYSSNA PÅ RIKTIG MUSIK, SNABBT OCKSÅ!

ÅH!



förresten så älskar jag din blogg! UPPDATERA OFTARE!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: