2010-01-12
 16:11:01

Ajajajajajaj mitt huvud.

Sitter i gudsförgätna Skåne. Det är värsta sjukstugan här. Håkan var sjuk under helgen (när inte jag var här), men förmodligen smittade han mig, antingen i söndags eller igår. Nu har han åkt hem, men mamma känner sig också dålig. Vi är hängiga och lider av extrem huvudvärk. Inga Ipren finns det heller.

Hur intressant är min bilddagbok och blogg undrar jag även. Det känns som att ni tycker att de är lika ointressanta som faktumet att min hårborste är köpt på Willys,för jag får nästan ALDRIG kommentarer längre. Iallfall inte lika ofta på bilddagboken, som förut. Jag kanske helt enkelt har ett väldigt ointressant liv...

Hah. Ja, det har jag nog.

Nu vill jag att Moa ska vara hemma, så hon får komma ner och muntra upp mig här i sorgens tid.

Jag känner mig inte lika frisk som jag ser ut på bilden, må jag säga...


Moe
PUBLICERAT: 2010-01-12, 22:36:29 | URL: http://dodgravarn.blogspot.com

Stackare... jag är hemma nu. Imorgon ska jag till Karlstad under dagen men kommer hem typ halv 5 skulle jag tro :) Då kan vi hänga!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-13, 20:20:51

Du vet, man får virus 2 veckor innan det bryter ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: