2010-01-04
 23:36:37

Facebook - en komplicerad community.



JAG ÄR I BEHOV AV HJÄLP!

För några månader sedan, när jag var uttråkad och Linnea Y kom på besök introducerade hon mig för Facebook, och jag skaffade ett Facebook-konto. Det var mest för hon ville ha poäng eller nåt i nånting... Sedan dess har jag aldrig varit inloggad förrän nu, och jag känner mig som ett marsvin i en vargflock. Jag förstår ingenting, känner mig hotad av alla Facebookexperter och jag vill bara därifrån.

Samtidigt vill jag lära mig Facebook, eftersom så många säger att det är så  bra och att man håller kontakten med alla vänner och så vidare. Jag hoppas min syster kommer hem snart, så hon får hjälpa mig med detta elände.

Om inte någon gör en handbok åt nybörjare som vill lära sig Facebbok. En sådan behövs. Den kan heta "Handbok för nybörjare som vill lära sig Facebook". Det skulle vara finfint.


Dessutom borde jag umgås mer med Linnea Y igen. Hon är en trevlig tjej!


Moe
PUBLICERAT: 2010-01-08, 00:44:44 | URL: http://dodgravarn.blogspot.com

Jag ska lära dig, Ida lilla. Jag kommer hem till skåne nästa vecka som vanligt ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: