2010-01-13
 17:01:04

Förkylning och pannkaksteorier.

Andra dagen i sjukdom. Denna dagen har jag mestadels spenderat i soffan, med ett täcke virat runt omkring mig, och med fjärrkontrollen i högsta hugg. Jag har nu insett att jag haft pyamasen på mig i ungefär trettiotre timmar. Känner mig fräsch.

I skolan har väl allt rullat på som vanligt, antar jag, men tyvärr missade jag dagens svenskalektion. Jäkla skit. Dessa svenskalektioner är viktiga! Så nu måste jag tillbringa tid hemma till att skriva på novellen, som alla andra började med idag på svenskalektionen. Jäkla skit. Men imorgon ska jag försöka kämpa mig upp ur sängen på morgonen, och masa mig till skolan. Vill inte, men måste.

Pannkakor är gott. Jag åt det nyss. Men jag är ju så smart, så jag har kommit på att om man tar två K i ordet pannkakor istället för två N, så blir det pankkakor, och vet ni varför det är så smart? :D JO, för om man måste steka pankkakor är man nog ganska så pank, alltså blir det PANKkakor! :D
Jag har för mycket fritid..

Nä, nu tror jag Moa kommer hit snart, så kan hon underhålla mig idag iallafall, för igår var hon nämligen i Arvikat.

Jaojao, ha det fint! :)

Pankkakor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: