2010-06-28
 18:52:14

Något mer behövs här..

Jag kom på en grej. Eller ja, min gode vän Sebastian kom på en grej. Eller ja, det är ju ganska självklart egentligen och jag har nog vetat det ganska länge, men jag kom på en grej. Jag har kanske... 11 läsare per inlägg, ibland 16, ibland 4. Dessa tal tycker jag inte är särskilt höga, och jag vill ju få så många läsare som möjligt. Jag försöker ju göra reklam för min blogg, iallafall på Facebook och Bilddagoken. Det är ju faktiskt de enda communitys som jag är medlem i och är aktiv på. Men, för att folk ska lägga märke till att min blogg faktiskt existerar, så behövs något mer. Ja, något mer...

Jag satt på bryggan nere vid Fryken med Sebastian och Sofia, och då kom vi in på det där med att ha en blogg, och att få pengar och en plats i rampljuset av att just blogga. "Ja...", sade jag med en litet dyster röst. "Det högsta antalet läsare jag har är ju 17, så det bådar ju verkligen gott... Jag som lägger ner mig på att skriva och så..". Då förklarade Sebastian för mig att jag kanske skulle kunna bli en stor bloggare om jag skaffade en snygg design på bloggen, och om jag uppdaterade oftare. Då slog det mig att ja, det stämmer ju faktiskt! Människan har ju en tendens att lockas till saker som ser fina ut, och om jag bara uppdaterar min blogg ett par gånger i månaden, så är det ju ingen som påminns särskilt ofta om att jag har en blogg. Så nu ska jag försöka ta tag i saken med mina egna händer. Eller nej, min systers händer också. Hon ska hjälpa mig med designen, har jag bestämt nu. Men jag ska iallafall försöka att uppdatera bloggen oftare. Då kanske jag får fler än 17 läsare...

Så jag säger såhär; vi ses snart igen!


Sebastian
PUBLICERAT: 2010-06-30, 21:31:34

Åh, Ida!

Vad bra, vill ha mer rolig och bra läsning. Finns inte mycket sånt nu alltså!

Du borde kanske kommentera mer på andras bloggar också, det kan man få en del besökare för också :)

PUSS <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: