2010-03-25
 18:58:41

Håglösheten tar över.

Utanför sträcker sig stora fält med ett tjockt täcke snövit snö. Snö, snö snö. Ungefär allt jag ser, här ute i det Gudsförgätna. Ja, jag antar att ni kan ana vart jag är för tillfället. Men för er som inte kan gissa, så är jag i SKÅNE.

Men jag känner ändå att våren är påväg, som ni såg i det förra inlägget. Det börjar ju bli barmark och allt...

Nä, slutpratat om årstidsväxlingen... Jag känner mig... Likgiltig... Jag känner mig inte arg, inte glad, inte sur, inte ledsen... Eller jo, lite ledsen. Men inte gråt-ledsen.. Bara nedstämd. Håglös.

Skola imorgon. Inte många som är friska i klassen. Vi var ingefär... sju personer på SO-lektionen idag, så filmtittandet fick bli inställt. Jens The Great ville att alla skulle ha möjlighet att se filmen.

Men herregud, vad jag känner att jag har ett överflöd av intressanta saker att skriva om.

Men NU kommer faktiskt en intressant sak. OLA SALO SKA BLI PAPPA I VÅR!! Han är till och med GIFT!! Han gifte sig med sin flcikvän i höstas! : o
 
Och imorgon, the great friday, så släpps deras nya singel Superstar! :D Jag förbannar Spotify till helvetet om den inte går att lyssna på där.

Hejdå.



Rickard A
PUBLICERAT: 2010-03-25, 20:02:44

:( tråkigt att höra att du mår dåligt!

ibland önskar man ju liksom att allt bara försvann jag vet hur du menar för jag känner det samma har gjort det ganska länge nu.

hoppas inte att det har nått att göra med att vi retas med dig i skolan vi är inte seriösa vettu!;) jag skulle aldrig göra något för att vara taskig på riktigt mot bara så du vet, din håriga zombie!;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: