2010-03-03
 18:58:47

Här händer det grejer, jajemen...

Mina teorier om hur mitt sportlov skulle bli, stämmer delvis.

Hittills har jag umgåtts med Emma och Ankh, Ellinore och... Ja, vilka fler? Pappa och katten.

Så nu sitter jag på en kall stol i ett kallt kök i ett kallt villaområde i det kalla Kil. Det är kallt här. Jag fryser. 

Enligt mina beräkningar kommer jag bara ta det lugnt ikväll antar jag, och leva i fördärvet. Jag ska nämligen umgås med teven, eftersom jag redan tittat på alla uppdateringar från mina vänner på alla communitys som finns, så datorn fyller alltså ingen vidare funktion i mitt liv för tillfället. 

Men just nu när jag höll på att skriva detta OERHÖRT FÖRBANNAT SKITTRÅKIGA inlägg som ungefär bara 0,00000001% av befolkningen i Kil kommer att läsa, så kom pappa med den OERHÖRT FÖRBANNAT BRA NYHETEN om att ikväll är The Ark med på teve. Nämligen i programmet "Dom kallar oss artister", som sänds på svt1 klockan 20.30. Det kommer vara kvällens händelse.

Dagnes händelse ar att jag släpade mina jeansbeklädda ben till Ellinore, där jag var duktig tjej och slingade hennes hår. Det var trevligt, och nu behöver hon inte längre tänka på brun utväxt, utan nu är hennes vackra lockar guldblonda igen.

Sedan promenerade jag hem från Ellinore, som bor på Stenåsen, hem till Runnevål. Det var jobbigt, eftersom jag snörvlade som en annan liten treåring som aldrig lärt sig att man ska snyta sig när det rinner i näsan. Så ja, det var en ganska så jobbig promenad. Iallafall halva vägen, då Ellinore lämnade mig till att promenera ensam. Men jag klandrar henne inte.

Men nu ska jag värma på en tallrik med gårdagens kallops, och umgås med teven.

God afton.


Jag är inte särskilt aktiv när det gäller att ta egobilder för den delen heller..


julia durand
PUBLICERAT: 2010-03-03, 19:43:35

inge dåligt snygg du ida :D


Sebastian
PUBLICERAT: 2010-03-04, 00:48:45 | URL: http://imanindian.blogg.se/

Idapida!



Du är snygg ;*



<3


Ellinore
PUBLICERAT: 2010-03-09, 19:30:25 | URL: http://ellinoree.blogg.se/

PUSSSSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: