2010-03-13
 14:42:27

Vår, promenader och en glad Ida

Veckan har varit fin. Om man räknar bort helvetesskolan. Fast det som var roligt i skolan var ju då kulturkvällen. Åh, en kväll man aldrig glömmer <3

Jag har levt i Skåne hela veckan, och jag har faktiskt tagit initiativet till att promenera hem från skolan alla dagar utom tisdag, då jag stannade kvar i Kil och laddade med vännerna inför kulturkvällen.
   Det är en bit att gå till Skåne från skolan, nämligen ungefär 4 km. Haha, nu när jag tänker på det, så är ju 4 km inte alls långt! Men det känns så, och det är ju längre än vad det är till Runnevål, som exempel. Och ändå tycker jag det är långt att gå till Runnevål från skolan... Ja jävlar, här är man sportig, minsann. Men det har ju varit så otroligt undetbart väder dessa veckodagar, så det har varit mycket uppfriskande att promenera hem.

Jag tog ett kort på hur den långa vägen från stora vägen till själva Skåne såg ut i måndags, också tog jag ett kort igår (fredag) när jag gick hem, och turligt nog har det faktiskt smält bort snö, och asfalten som man faktiskt ser, börjar bli torr på stora delar! :D

Så ja, DET BÖRJAR VANKAS VÅR, BANNEMEJ! :D

Idag ska jag leka med Sofia. Jag ska gå till Kil och möta henne. JA, ÄNNU EN PROMENAD! :D

Ikväll kommer också Salem al Fakir vinna hela schlager-dravlet. Det vet jag. Jag är sjukt lvertygad. Eller så vinner Anna Bergendahl. Men Salem är bäst. Självklart!


I måndags...


Igår..


Rickard A
PUBLICERAT: 2010-03-25, 20:08:29

ja.... du... är ... sååå ... sportig .... Ida -.- ....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: