2010-05-09
 12:27:50

Den snara framtiden...

Jag känner nu, att det var ganska så länge sedan som jag uppdaterade bloggen, så jag ska göra ett försök att skriva en uppdatering nu, om nästkommande vecka.

Idag, söndag: Emma och Ankh kommer hit, i hopp om att få någonting gott att äta i magen. Det kommer de förmodligen få också, eftersom att mamma redan nu, TRE TIMMAR innan de kommer, har börjat laga maten. Hoppas det blir smarrigt.. Någon slags köttgryta blir det.. Efter några timmars umgänge med familjen, är det dags att packa en veckas kläder i min stora lila bag, för att sedan bege mig till fadern på Runnevål.

Imorgon, måndag: 06:00 ringer klockan. Jag går upp, tar en dusch, äter frukost och gör mig iordning inför en ny händelserik dag i helvetet. Och det är inte vilken vanlig måndag som helst imorgon. Åh nej, för vi ska nämligen, TAMTADADAM.... ORIENTERA!! :DD Ja, ännu en vårdag när vi tvingas ut till Höjda, med en förvirrande karta i högsta hugg, för att desperat leta efter orange tygbitar ute i skogen. Lycka till, säger jag till mig själv.

Tisdag: En vanlig dag. Inget speciellt alls. Men vi får väl se vad dagen bjuder på för növerraskningar :D

Onsdag: Hemstudiedag. Alltså, vi tilldelas uppgifter i vissa ämnen, som vi ska göra hemma. Vi som går på högstadiet får nämligen inte vistas i skolan när de små sexorna kommer och ska träffa sina blivande klasser. MEN, jag och Sara har blivit tilldelade en speciell uppgift; vi ska nämligen få ha hand om en liten musiklektion med den blivande nya musikklassen! Det ska bli intressant, och kul!

Torsdag: Kristihimmelfärdsdag. Jag, min mor och hennes pojkvän beger oss till Strömstad under några dagar, och hälsar på moster och Molly. Låt oss inte förglömma hunden Kajsa också! :D Jag vet i nuläget inte vilken dag vi kommer hem...

Ja, det är väl ungefär hur veckan kommer se ut..

JA! :D

Oj, detta var ett tag sen...


Sebastian
PUBLICERAT: 2010-05-09, 12:49:40 | URL: http://blog.qruiser.com/imanindian/

Riktigt fin bild hörde jag också ;*


Rickard A
PUBLICERAT: 2010-05-09, 13:48:04

jag har inte fått några läxor till onsdag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: