2010-11-30
 13:07:47

Nämen... Det ser ju faktiskt rätt bra ut

Jag har funderat på om det ens är någon idé att ha en blogg, när den aldrig ens uppdateras. Det känns så meningslöst. Och dessutom var den så ful förut.

Men, jag tror det var den groteska designen som bidrog till stor del, att jag blev så oinspirerad till att uppdatera, och min systers löfte att hjälpa mig med att fixa en snygg design sköts upp hela tiden. Så, jag frågade Stéphanie hur hon fått så fin desgin till hennes blogg, och hon hjälpte mig på direkten! En annan blogg där man kunde ladda ner gratis kodmallar gjorde att jag fick det att bli såhär fint, och sedan fick jag även hjälp med headern.

Så förhoppningsvis kommer det fler uppdateringar från och med nu! Titta och njut! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: